• Lata doświadczeń w biznesie
  • kontakt@dawidoglaza.pl

Ekrany dotykowe w bankach - jak wpływają na ich funkcjonowanie?

Ekrany dotykowe w bankach - jak wpływają na ich funkcjonowanie?

Coraz więcej instytucji finansowych decyduje się na implementację urządzeń dotykowych, głównie ekranów. Ma to na celu lepszą organizację pracy oraz porządek w przyjmowaniu klientów poprzez wydruk z numerem klienta i oczekiwania w kolejce.  Osobiście uważamy to za bardzo dobre rozwiązanie, bo eliminuje zachowania typu "a ja tylko chciałam sprawdzić stan konta". Jak ekrany wpływają na funkcjonowanie banków?

Ekrany dotykowe - dla lepszego porządku pracy

Jeszcze kilka lat temu ekrany dotykowe były dla polskich banków jedynie mrzonką. Dzisiaj PKO BP, PKO SA oraz większość dużych banków dla lepszej organizacji pracy implementuje ekrany dotykowe z możliwością wydrukowania biletu. Urządzenie zazwyczaj posiada kilka opcji, pozwala wybrać cel wizyty w banku oraz określa potencjalny czas oczekiwania na swoją kolej (już po wydrukowaniu biletu a na ekranie głównym banku). Szacuje się, że wprowadzenie tego rozwiązania zwiększyło efektywność pracy banków o niemal trzydzieści procent.

Przyszłość wiąże się z dotykiem

Już nie tylko banki, ale przede wszystkim ZUS i US wprowadzają urządzenia dotykowe z opcją drukowania biletów. To istotnie wpływa na porządek pracy i pozwala działać bez stresu. Gdy klient lub petent wie, ile czasu zajmie mu czekanie w kolejce, może ją opuścić, wyjść na kawę i wrócić w momencie, gdy czekanie zajmie mu już chwilę. Posiada przecież bilet, więc nikt mu miejsca w kolejce nie zajmie. 

 

Udostępnij:

Zobacz