• Lata doświadczeń w biznesie
  • kontakt@dawidoglaza.pl

Ekrany dotykowe i ich zastosowanie w reklamie

Ekrany dotykowe i ich zastosowanie w reklamie

W największych miastach naszego kraju codziennie implementowane są ekrany dotykowe, których zadaniem jest informowanie mieszkańców o zmianach pogodowych, aktualnych wydarzeniach czy zagrożeniach na drodze. Ekrany mogą też lokować produkty i reklamować usługi. Czy żyjemy w czasach, gdy multimedialność wyznacza nam kierunek reklamy? Tak.

Ekrany dotykowe w galeriach handlowych - ideologia reklamy

W galeriach handlowych spotkamy się z urządzeniem posiadającym ekran dotykowy, na którym rozmieszczone są informacje / plan budynku z wyszczególnieniem konkretnych sklepów / firm. Gdy nie wiemy, gdzie znajduje się, np: restauracja McDonald's, to wystarczy udać się do najbliższego ekranu i wprowadzić zapytanie o tą markę. W odpowiedzi otrzymujemy nie tylko mapę, ale możemy ją sobie również wydrukować. Tego rodzaju ekrany dotykowe sprawiają, że poruszanie się po galerii jest proste i na pewno się nie zgubimy.

Ekrany dotykowe jako narzędzie do reklamy

Jako, że w wielu punktach większych miast znajdują się ekrany dotykowe, mogą one pełnić rolę billboardu reklamowego. I tak się w zasadzie dzieje. Przy najbardziej ruchliwych ulicach takie ekrany wiszą i za odpowiednią sumę mogą reklamować nasze usługi lub firmę. To świetna alternatywa dla reklamy stacjonarnej, czyli statycznej. Wiadomym jest, że infografiki, klipy promocyjne oraz videoprezentacje są lepsze od ulotki.

Reklama idzie w dobrym kierunku i na pewno ociera się o cyfryzację. Uważamy, że to dopiero początek rewolucji ekranowej, której apogeum osiągnie kulminację w ciągu najbliższych 5 lat. 

Udostępnij:

Zobacz