• Lata doświadczeń w biznesie
  • kontakt@dawidoglaza.pl

Interaktywny katalog, czyli dotykiem możesz wszystko

Interaktywny katalog, czyli dotykiem możesz wszystko

Coraz więcej firm decyduje się na inwestowanie poważnych środków w ekrany dotykowe, aby zmaksymalizować efektywność reklamy. Wyobraźmy to sobie na przykładzie reklamy firmy Avon. Znamy wszyscy ich katalogi, lecz w formie papierowej są po prostu niewygodne. Owszem, możemy sobie przetrzeć punkt i wydobędzie się z niego zapach, ale samo wertowanie kartek i szukanie wartościowych informacji nie jest wygodne.

E-katalog na Twoim tablecie

Interaktywne katalogi są bardzo wygodne w użytkowaniu. Na ekranie urządzenia mobilnego czy innego ekranu dotykowego możemy "wertować" kartki tak, jak chcemy. Gdy szukamy wartościowych informacji, to możemy skorzystać z wyszukiwarki i w mig odnajdziemy to, czego szukaliśmy. W galeriach handlowych sprawdza się to znakomicie. Dzięki aplikacji każdy przechodzeń może na ekranie swojego m-urządzenia dostać informację o ciekawym katalogu firmy i przeglądnąć go w kilka sekund popijając sobie kawę. To dużo lepsze rozwiązanie niż noszenie przy sobie stosu katalogów papierowych, które po przeglądnięciu zwykle lądują w koszu.

Pomysł na reklamę?

Zdecydowanie tak i to bardzo efektywną! Coraz więcej firm idzie w stronę interaktywności, ponieważ z urządzeń mobilnych korzysta każdy z nas. Napiszcie pod tematem co o tym sądzicie i czy samemu wprowadziliście już takie rozwiązania!

 

 

Udostępnij:

Zobacz